פסיכומטרי קמפוס חינם מטעם המדינה

תחת המשרד לשוויון חברתי יש מטה שנקרא ישראל דיגיטלית. בתוך המטה הזה יש מיזם חדש המכונה קמפוס. מדובר בעצם באתר אינטרנט שהוא יוזמה מבורכת משום שבתוכו יש מגוון רחב של קורסים חינמיים בעברית מהאוניבסריטאות הטובות והמובילות ביותר בישראל.

לא רק שיש את אותם קורסים חינמיים ובאמצעותם ניתן ללמוד עצמאית וכך להתקבל לאותן אוניברסיטאות ללא פסיכומטרי, אלא שהחל מינואר 2019, כל אחד יוכל להנות מקורס פסיכומטרי בחינם מטעם המדינה.

כלומר, במקום לשלם אלפי שקלים למכוני פסיכומטרי, מורים פרטיים ושאר פתרונות למידה בכדי לקבל את הציון המיוחל באחת הבחינות המאתגרות שקיימות היום, ניתן לעבור את הקורס בצורה עצמאית דרך האינטרנט, בעזרת תכנית קמפוס.

מדובר בקורס מצוין שמאפשר לכולם לקבל הזדמנות שווה ולהפוך את ההשכלה במדינת ישראל לנגישה יותר.

כל אחד מאיתנו יכול לבחור מבין 3 מסלולים של תכנית לימוד בהתמה אישית- חודשיים, שלושה חודשים או ארבעה חודשים. כל תכנית מפורטת ברמה יומת ומתאפשרת התקדמות אישית דרך המערכת הדיגיטלית של אקס קמפוס.

הקורס מעניק 45 שעות וידאו בהם אנו יכולים לצפות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ללא כל הגבלה והם מכסים את כל החומר לבחינת הפסיכומטרי כולל כל הניואנסים שכל תלמיד שניגש לבחינה חייב להכיר.

במהלך הקורס יתרגלו התלמידים שאלות פסיכומטריות אמיתיות שנשאלו במבחנים בעבר עם פתרונות מלאים כולל הדרך. בנוסף, יש בקורס 10 סימולציות של 8 פרקים המשלבות פרקי פיילוט ופתרונות מלאים. כלומר, בדך הכל יש 4,500 שאלות בקורס עם פתרונות.

יתרונות הקורס:

  1. קורס חינמי
  2. מעניק הזדמנות שווה לכולם
  3. מאפשר לימוד עצמאי
  4. מאפשר להתעמק בנושאים שאינם ברורים עד הסוף
  5. גישה מלאה למערכת בשילוב לומדת מילים

מרחבי הרשת:
יורם קראוס – ביזפורטל
יורם קראוס – mako
יורם קראוס – ישראל היום